Akhtar : Yang Terpilih

Friday, July 27, 2012

muka enam puluh lima

minum milo ais satu jug pun belum tentu dapat hilangkan dahaga rindu yang melampau ni.

susah betul jadi perempuan seperti aku.
susah lagi hendak percaya orang macam aku ditolak mentah untuk berpacar.
sumpahan apa ini? herghh

ceritanya begini,

lelaki pertama tolak aku dengan alasan;
belum bersedia.

lelaki kedua tolak aku dengan alasan,
sebenarnya aku yang masuk sarang tebuan.
dia sudah punya teman, tapi naluri untuk memiliki tu kuat.
kecewa akhirnya :(

sekarang ceritanya aku sudah berpacaran!
sebenarnya aku tak tahu kenapa aku guna word pacar instead of teman istimewa.
abaikan.

masalahnya,
aku masih mengharap lelaki kedua.

penat jadi aku.
penat. penat. penat.

salam ramadhan!




"when two people are happy together, leave them."

No comments:

Post a Comment